1
יוזמה חברתית מתחילה במכנה משותף. חשוב להכיר טוב יותר את הילדים שעמם אנו יוזמים קשר, ולנסות למצוא מכנה משותף, ליצירת תחושת שייכות.
2
קבלת פנים חמה: הארת פנים, שמירה על קשר עין ושימוש בשמו של החבר, גורמת לרציות חברתית.
3
כשכולם מול המטרה ולא אחד נגד השני, ניתן למקסם הישגים ולעבוד בשיתוף פעולה להשגת תוצאות רצויות.
4
מערכות יחסים הדדיות של נתינה וקבלה נשמרות לאורך זמן והופכות להיות משמעותיות.
5
חשוב ל"קרוא" את המפה החברתית לפני שמשתלבים במשחק או בשיחה, כדי שתהיה כניסה מיטבית.
קראת את כללי הזהב
וגילית שם תובנה שהאירה את עינייך ואמרת לעצמך –
"עם זה אני הולכת לעבוד…"
נהדר!
יש לנו עוד בשבילך, ויש לך הזדמנות להכיר את זה.
את מוזמנת לרכוש את הקורס המלא
הכולל 5 שיעורים עשירים ומלאי עניין,
המעניקים לך מידע בנושאים הבאים:
- יוזמה חברתית – מחזירים את הצבע לילדים השקופים!
- הרחבת מעגל החברים – מעגל החברים נפתח בפני הילד הדחוי,
- אסרטיביות – מילד כנוע לילד שיודע לעמוד על שלו,
- הקניית השימוש בשפה הרגשית לילד,
- קריאת נכונה של המפה החברתית.
אז הנה כמו שהבטחנו:
הדרך הטובה ביותר למנוע מילדים דחיה חברתית
באמצעות 5 כללי הזהב:
1
יוזמה חברתית מתחילה במכנה משותף. חשוב להכיר טוב יותר את הילדים שעמם אנו יוזמים קשר, ולנסות למצוא מכנה משותף, ליצירת תחושת שייכות.
2
קבלת פנים חמה: הארת פנים, שמירה על קשר עין ושימוש בשמו של החבר, גורמת לרציות חברתית.
3
כשכולם מול המטרה ולא אחד נגד השני, ניתן למקסם הישגים ולעבוד בשיתוף פעולה להשגת תוצאות רצויות.
4
מערכות יחסים הדדיות של נתינה וקבלה נשמרות לאורך זמן והופכות להיות משמעותיות.
5
חשוב ל"קרוא" את המפה החברתית לפני שמשתלבים במשחק או בשיחה, כדי שתהיה כניסה מיטבית.
קראת את כללי הזהב וגילית שם תובנה שהאירה את עינייך ואמרת לעצמך – "עם זה אני הולכת לעבוד…"
נהדר!
יש לנו עוד בשבילך, ויש לך הזדמנות להכיר את זה.
את מוזמנת לרכוש את הקורס המלא
הכולל 5 שיעורים עשירים ומלאי עניין,
המעניקים לך מידע בנושאים הבאים:
- יוזמה חברתית – מחזירים את הצבע לילדים השקופים!
- הרחבת מעגל החברים – מעגל החברים נפתח בפני הילד הדחוי,
- אסרטיביות – מילד כנוע לילד שיודע לעמוד על שלו,
- הקניית השימוש בשפה הרגשית לילד,
- קריאת נכונה של המפה החברתית.
1
יוזמה חברתית מתחילה במכנה משותף. חשוב להכיר טוב יותר את הילדים שעמם אנו יוזמים קשר, ולנסות למצוא מכנה משותף, ליצירת תחושת שייכות.
2
קבלת פנים חמה: הארת פנים, שמירה על קשר עין ושימוש בשמו של החבר, גורמת לרציות חברתית.
3
כשכולם מול המטרה ולא אחד נגד השני, ניתן למקסם הישגים ולעבוד בשיתוף פעולה להשגת תוצאות רצויות.
4
מערכות יחסים הדדיות של נתינה וקבלה נשמרות לאורך זמן והופכות להיות משמעותיות.
5
חשוב ל"קרוא" את המפה החברתית לפני שמשתלבים במשחק או בשיחה, כדי שתהיה כניסה מיטבית.
קראת את כללי הזהב
וגילית שם תובנה שהאירה את עינייך ואמרת לעצמך –
"עם זה אני הולכת לעבוד…"
נהדר!
יש לנו עוד בשבילך, ויש לך הזדמנות להכיר את זה.
את מוזמנת לרכוש את הקורס המלא
הכולל 5 שיעורים עשירים ומלאי עניין,
המעניקים לך מידע בנושאים הבאים:
- יוזמה חברתית – מחזירים את הצבע לילדים השקופים!
- הרחבת מעגל החברים – מעגל החברים נפתח בפני הילד הדחוי,
- אסרטיביות – מילד כנוע לילד שיודע לעמוד על שלו,
- הקניית השימוש בשפה הרגשית לילד,
- קריאת נכונה של המפה החברתית.
נעים מאד, שמי אורית ביטון M.A., מאבחנת דידקטית ומנחת הורים. מטפלת רב תחומית בקשיי למידה, הפרעות קשב והשתלבות ילדים במסגרות לימוד שונות.
במשך כ-30 שנה עוסקת בקידום ילדים ונוער,
באבחון וטיפול בקשיים לימודיים וחברתיים.
בעלת תואר ראשון אקדמי בחינוך מיוחד ותואר שני במערכות למידה
בעבודתי אני פוגשת ילדים והורים שמתמודדים עם קשיים חברתיים,
ונותנת מענה רב תחומי למגוון אתגרים.
המכון שבניהולי מכשיר מנחות חברתיות
המתמחות בהפעלת סדנאות ילדים לפיתוח כישורים חברתיים
במנהלים קהילתיים, בבתי ספר ובגנים,
וכן מפעילות תוכנית התערבות מערכתית במסגרות לימוד
לטיפול בקשיים חברתיים אצל ילדים ונוער.
המכון מציע מגוון קורסים, ימי עיון והשתלמויות בתחומי החינוך והנחיית קבוצות:
- בריונות – איתור וטיפול
- פיתוח כישורים חברתיים דרך המשחק החברתי
- טיפול בקשיים מגוונים דרך ריתמיקה
- אבחון דידקטי – הלכה למעשה
- הלקות החברתית תקשורתית – מאפיינים ודרכי טיפול
- הנחיית הורים כמאמנים ועוד
מעוניינים לקבל מידע על קורס המותאם לכם, השאירו פרטים כאן: